Jump to content

zzzzaspany

Administrators
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

zzzzaspany last won the day on December 3 2019

zzzzaspany had the most liked content!

Community Reputation

11 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Siema mordy i mordeczki, W listopadzie mieliśmy mały zastój, Eselon ogarnia studia(sesja za pasem), Crumb walczy z telefonem, MacieG miał wolne (kiedyś trzeba odpocząć), ja się opierdalam jak zawsze, za to PezeM wyprodukował kodu za pięciu i dziś przedstawię Wam efekty jego pracy. Przy każdej z prezentowanych mechanik znajdziecie standardowo krótki opis oraz klip. Zaczynamy! Animacje postaci Jako pierwsze, chcemy Wam zaprezentować menu animacji, a w nim - animowany podgląd ruchów postaci, dzięki niemu będzie Wam łatwiej nawigować pośród wszystkich wariantów i wybrać najbardziej odpowiedni dla zaistniałej sytuacji w grze. Ponadto możecie sobie zapisać swoje najczęściej używane animacje do "Ulubionych" oraz zbindować je pod kombinacją klawiszy ALT+1-9 uzyskując do nich szybki dostęp. Radar policyjny Wozy policyjne wyposażone będą w radar, najnowszy model zmierzy prędkości pojazdów za i przed radiowozem, klasyk w najnowszym wydaniu. Tutaj bez udziwnień, bo jak coś już jest zajebiste, to nie ma co poprawiać. Dodatkowo policjanci będą mieli dostęp do szybkiego menu, w którym będą mogli zarządzać zgłoszeniami. Na posterunkach czekać na Was będą NPC, z którymi będziecie mogli wejść w interakcję - dowiedzieć się najważniejszych informacji o formacji policyjnej Los Santos, jak wyrobić poszczególne licencje, pobrać i zdać służbową broń i odznakę. System reputacji Dzięki systemowi reputacji, seryjni zabójcy cieszący się złą sławą nie będą obsługiwani w sklepach. Złoczyńcy, nie martwcie się, swoje grzechy będziecie mogli odkupić lub odpokutować w legalnej pracy, przyczyniając się do społecznego dobrobytu całej wyspy, ale o tym innym razem. Pasek stanu waszej karmy będzie widoczny pod paskiem najedzenia i nawodnienia postaci. Nawigacja GPS Zdarzyło Wam się kiedyś zabłądzić w mieście albo skręcić w niewłaściwą ulicę? Nawigacja GPS poprowadzi Was z punktu A do punktu B, na bieżąco instruując Was głosowo jak zachować się na drodze. Tutaj pozwolimy sobie zostawić trochę tajemnicy na premierę, ale mogę Was zapewnić, że warto będzie czekać! Licencja na posiadanie broni Za nielegalne posiadanie broni można iść siedzieć, wiadomo. Na szczęście dzięki tej mechanice będziecie mogli wejść w posiadanie licencji na broń, dzięki niej żadna parówa z LSPD nie będzie Was mogła za to wsadzić do ciupy, no chyba, że go postrzelicie... Status posiadanych licencji będzie można sprawdzić w dowodzie osobistym, który prezentowaliśmy w poprzednim DevBlogu. I to by było na tyle z rzeczy które udało nam(PezeM'owi) się zamknąć w listopadzie. Wciąż pracujemy nad implementacją LSPD, ale jest to spory kawał kodu do napisania, dlatego też rozbiliśmy sobie to zadanie na wiele mniejszych, dzięki czemu będzie nam łatwiej ogarnąć poszczególne mechaniki i prezentować je Wam w kolejnych odsłonach z cyklu Oesis DevBlog. A tymczasem trzymajcie się i... Stay tuned mordki kochane!
  2. Za nami wakacje oraz zapowiedziany w ostatnim blogu Oesis meeting w stolicy. Witamy ponownie po dwóch miesiącach pracy i dziękujemy za ciepły odbiór poprzednich dev blogów. Na scenie GTA RP zawrzało, a u nas na pokładzie powitaliśmy kolejnych developerów, dziś będziecie mogli przeczytać o efektach ich pracy. Naprawiliśmy sporo bugów i przygotowaliśmy sobie kolejne narzędzia do pracy, ale przejdźmy do konkretów. Eselon przygotował dla Was bankomaty (których interfejs wygląda obłędnie, oby działał równie dobrze). W grze spotkacie się z trzema rodzajami pieniędzy - środkami bankowymi, gotówką i brudnymi pieniędzmi, ale o tym innym razem. Gotówkę będziecie mogli wypłacać zarówno z bankomatów, jak i w placówkach banku, natomiast brudne pieniądze będą miały jedynie wartość czarnorynkową (hmm, a może by tak przepuścić ją w kasynie?). Skoro tak dobrze poszło mu z bankomatami to za ciosem przygotował interfejs Los Santos Customs. Właśnie, LSC i bankowość. Warstwą logiczną zajął się MacieG, z rozpędu zrobił też interakcję z pojazdami, wypożyczalnię samochodów i załatał parę bugów. No i Maćku, ta mechanika przenoszenia przedmiotów jest kozak w ku… Jest kozak po prostu. Najmłodszy stażem w Oesis developer - PezeM, w drużynie dopiero kilka dni, a już przygotował salon tatuażu. Co powie mama? Mówiła: na czole se zrób. Mamo, tego nie da się zmyć mydłem. Crumb był odpowiedzialny za dowód osobisty, mechaniki interpersonalne, logikę dla bankomatów i prototyp systemu wzmocnień dla postaci (buffy). Duża część jego pracy to także poprawki i narzędzia administracyjne. No i jeszcze ktoś musi pilnować Maćka, dzięki Crumb. Jak zawsze za wszystkie pomysły na rozgrywkę odpowiedzialny był w głównej mierze Wiechur. Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile tekstu potrafi on wyprodukować, żeby opracować konspekt dla naszych programistów. Dodatkowo ciągle wymyśla nowe rzeczy, a aktualnie rozpisuje szczegóły i zadania do stworzenia LSPD. Jak już jesteśmy przy służbach, to rozpisaniem EMS zajmie się o Jezus Natasha Kopekk i to właśnie mundurowymi zajmiemy się w najbliższym czasie. Jednocześnie chcemy przeprosić, że jeszcze się tym nie zajęliśmy, ale wrzesień to był dla nas czas wakacji, rozmyśleń i organizacji pracy. Dzięki, że z nami jesteście. Im więcej nas jest tym bardziej czujemy się zmotywowani, dodatkowo powerup w postaci dwóch kolejnych programistów mocno odciążył Maćka i Crumba. Serduszka dla nich, bo wszystko co dla was robią, robią za darmo (chociaż zazwyczaj dobrze się przy tym bawią). Stay tuned and boost our discord MORDY.
×
×
  • Create New...